יום שני, 30 ביולי 2012

אז מה כבר אפשר לעשות בחופש?



מזג האויר המדברי שנמצא באיזורינו, מצריך בילוי שלרוב יהיה קשור במילה "מזגן".
בשל הצורך הבסיסי הזה, שקרוי הישרדות (הן בחום והן בחופש), אז מעבר לעוד יום בריכה, לונה פארק וקניון, החלטתי לאסוף עבורכם מספר מקומות מומלצים לבילוי:

1. תיאטרון אורנה פורת-כפי שאתם כבר יודעים הצגות איכות זה לא משהו פשוט למצוא. ישנן הצגות ילדים של התיאטרון המומלצות בפוסטים קודמים ובנוסף: הצגה נוספת לגלי שהפכה להיט היסטרי (שאזלו לה הכרטיסים לפני כחודשיים...מזל שהפולניות השתלטה עלי ורכשתי כרטיסים לפני שלושה חודשים), מעלה קרחות הנפלאה של אפריים סידון וגם אלאדין.
כפי שכתבתי, יש עכשיו מבצע של ישראכרט המאפשר מנוי ל-4 עד 6 כרטיסים במחיר של 42-44 ש"ח. 

2. תערוכת עידן הדינוזאורים-בנמל תל אביב. שימו לב שמחיר כרטיס הוא 85 ש"ח. נסו לברר אם יש הנחה דרך מועדון כלשהו. שימו לב שבשבת הדינוזאורים נחים....אם במקרה בחרתם להגיע אחר הצהריים אז יש גם את משחקי ילדות-שבו ישובצו משחקי ילדות שונים ומגוונים בדגמים מוגדלים כגון: שחמט, שש בש, קלאס, דומינו, דוקים, סולמות וחבלים ועוד. האירוע יתקיים עד 12 לאוגוסט בשעות 18:00-22:00 (כנראה מתוך הבנה שאנשים מעדיפים להיות במזגן בשעות הבוקר...) 

3. תיאטרון קליפה-תיאטרון חזותי נפלא שמציג שתי הצגות מופלאות-היער הקסום ומה קרה לשבתאי. בנוסף להצגות אלו, מארח התיאטרון את התיאטרון הרב תרבותי עם הצגות שמשלבות בובות ושחקנים. הכרטיסים אינם מסומנים והאולם קטן ואינטימי. כ-60 ש"ח לכרטיס. 

4. הפסטיבל הבינלאומי ה-12 לאנימציה, קומיקס וקריקטורה יתקיים בימים רביעי ה-8.8 עד ראשון ה-12.8 בסינימטק תל אביב. סרטים וסדנאות לילדים בנושאי הפסטיבל. מחיר 25-37 ש"ח. 

5. בית התפוצות-שתי פנינים בכפיפה אחת: תערוכת א-ב-גע-דע וגם חנוך פיבן 
מהחמישי לאוגוסט חנוך פיבן מדריך משפחות כיצד לייצר דיוקן משפחתי המאפיין אותם. בסוף הסדנא המשפחה מקבלת את התמונה ובית התפוצות מקבל העתק. את כלל הדיוקנאות ידפיסו למיצב 12 מ' רוחבו ו-3 מ' גובהו. 
והמחיר?
לחנוך פיבן:
75 ש"ח למשפחה עד 3 נפשות ו-15 ש"ח לכל כרטיס נוסף
כל הרוכש כרטיס לפעילות של חנוך פיבן יזכה להנחה של 20 ש"ח ברכישת כרטיס לתערוכת א-ב-גע-דע ביום הביקור. אם לא מבקרים בפעילות של חנוך פיבן-עלות כניסה היא 40 ש"ח. 
מתי? 
5 - 23 באוגוסט 2012 
ימים ראשון - חמישי בשעות 10.00 עד 19.00שעות פעילות: 10.00, 11.45, 13.45, 15.50, 17.15  




תגובה 1:

  1. תאטרון אורנה פורת צריך להיות חובה לדעתי בבתי הספר והגנים. זהו התאטרון הכי טוב בארץ, גם למבוגרים וגם לילדים. אורנה פורת נערצת עלי. היחידה שיודעת כיצד לגשת ללב ילדים גם בעידן המודרני שכולם משחקים במשחקי רשת כל הזמן.

    השבמחק