יום חמישי, 16 באוגוסט 2012

מוזיקה שעושה נעים בלב

סידרת מופעי מוזיקה

שלחנו שני בעלים ושלושה ילדים לשמוע מוסיקה אירית. למרגלות מבצר אניטיפטרוס בתל אפק (פארק לאומי ירקון) עם נוף ירוק באויר הפתוח של אחר הצהרים. קיבלנו בחזרה חבורה מאושרת. דיווחים על שירה שמיימית, ועל ביצועים שגרמו לקהל לרקוד וזאת בשילוב המוזיקה שפורטת על מיתרי הלב. 
רק דרכה כף רגלי בבית, המהנדס המתלהב ביקש ממני להשלים את החוויה המפוספסת ביוטיוב. אומנם ללא האויר הפתוח, הנוף הירוק והשקט ועדיין.....קולה המדהים של מאיה יוהנה מנחם וההרמוניה הנפלאה עם המוזיקה, אכן הצדיקו את ההתלהבות. כמה כיף שאתה אוהב את מה שאתה עושה ושאתה עושה את מה שאתה אוהב.


אם גם אתם רוצים לקחת פסק זמן ולנשום קצת אויר צח, שירה חלומית ומוזיקה טובה, אתם מוזמנים לסדרת המופעים המוזיקליים בתל אפק (פארק לאומי ירקון) . המופעים מתחילים בשעה 18:45. העלות היא 27 ש"ח ולילדים עד גיל 5-בחינם. באופן מפתיע, אפשר למצוא גם שימוש לתעודת חייל מילואים ולשלם מחיר כניסה של 20 ש"ח.

 מחר 17.8 להקת בוראן במופע מוסיקה אירית
ביום ו' 24.8 מופע נוסף של שי טוחנר וחברים משירי בוב דילן ולאונרד כהן-אנחנו נהיה שם. ההרכב מוכר גם דיסק של מוזיקה אירית ודיסק של המופע הזה במחיר של 100 ש"ח לשניים יחד. שווה וגם נותנים יד למוזיקאים שלנו.
ביום ו' 31.8 להקת הפרח האדום מנגנת מוזיקה יוונית 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה