יום ראשון, 8 באפריל 2012

מה זאת אהבה?

מיקה בת 4 והיא מאוהבת.


מיקה:  "אמא, אני מאוהבת ביונתן"
אמא: "למה?"
מיקה:"כי הוא עדין ורך כמו צמר גפן מתוק"
אין ספק שלהיות מאוהבת מוציא מאיתנו כבר מגיל צעיר הגדרות פילוסופיות.




מיקה:"אמא, אני רוצה להתחתן עם יונתן"
אמא:" למה דווקא איתו?"
מיקה: "כי אני אוהבת אותו. הוא עדין ומנומס והוא עושה לי נעים בלב. גם יהיו לנו ילדים ותהיה לנו חתונה עם במה וריקודים"
אמא:"החלטתם מתי?"
מיקה:"כן, ביום שישי"
אמא:"זה קצת מוקדם, מיקה. אמא צריכה לקנות שמלה. יש הרבה דברים לארגן"
מיקה:"טוב, אז נדחה לשבת"


אמא גם צריכה לרדת 10 קילו לפחות ועד יום שבת הקרוב זה כנראה לא יקרה. נצטרך לדחות את החתונה ב....20 שנה לפחות. זה בערך הזמן שייקח לאמא לחזור למשקל לפני הלידה (כן, אני כבר 4 שנים אחרי לידה) וזמן לבחור שמלה מתאימה וכמובן לאשר את הרזומה של החתן, לבדוק היטב את המשפחה (למרות שאנחנו מכירים עוד משהזאטוטים היו בבטן...). התעייפתי רק מלחשוב על זה......אה, שרפתי קלוריה!



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה