יום רביעי, 28 במרץ 2012

משחקים מומלצים-מכל הלב (הזאב ושלושת החזרזירים)

משחקי הקופסא לסוגיהם  הם עוד זמן איכות המגוון את "אמא, תהיי זאב" "אמא, את רוצה לבוא לדוג איתי?" "אמא, בואי נסתתר בארמון", "אמא, תהיי המכשפה הרעה" (התפקיד שהכי פחות דורש ממני מאמץ, ממש נולדתי אליו). משחקי התפקידים מוסיפים ליצירתיות, מעודדים את הדמיון ובעיקר מותירים אותנו, ההורים, מותשים, אך מרוצים. משחקי הקופסא הם החלופה הנותנת זמן איכות מסוג קצת אחר. 


אחד המשחקים שנוחל אצלינו הצלחה גדולה, גם כשבאים חברים הוא הזאב ושלושת החזרזירים של חברת DJECO. 

בניגוד לשאר משחק הקופסא, זהו משחק המעודד שיתוף פעולה. לא משתתף אחד נגד השני אלא כל המשתתפים, שהם החזרזירים, נגד הזאב. גם כאשר הזאב תופס את אחד החזרזירים, מתגייסים האחרים כדי להצילו מהקדירה המבעבעת. איזה אושר ומחיאות כפיים מלווים את הניצחון של שלושת החזרזירים על הזאב. משחק שיש בו גם חשיבה אסטרטגית, מעבר לכיף-להיכן כדאי לצעוד, האם כדאי להתחבא בבית העץ ( בו יכולים להסתתר רק 2) או בבית הקש (בו יכול להסתתר רק חזרזיר אחד) או שאולי כדאי לבנות את בית האבן, כדי שכל שלושת החזרזירים יוכלו להסתתר.


מיקה חוותה משחקי קופסא  כחוויה לא נעימה של הפסד ותחרות, שמבוססת בעיקרה על מזל. החוויה במשחק הזה, גרמה לה להיפתח יותר למשחקי קופסא ולחוות גם משחקי קופסא אחרים בצורה נעימה יותר, גם כאשר מפסידים.
המשחק מעוצב בצורה מדהימה, מחזיק אצלינו מעמד כבר זמן רב ללא התבלות. פשוט מקסים! 
משחק לא זול, כ-250 ש"ח ושווה כל שקל. מי שלא רוצה להוציא סכום כזה, יכול להתחיל להכניס אותו לרשימת מתנות היומולדת מסבא וסבתא, משום מה זה תמיד עובד.



2 תגובות:

  1. מאיפה קונים?

    השבמחק
  2. יש כמה אפשרויות שאני מכירה:
    1) בוטן -יש להם חנות אינטרנט וגם חנות אחת ברמת השרון בסוקולוב ואחת ביהוד
    2) תיבת נח-במרכז פולה ברח' בן גוריון ראשל"צ
    בשני המקומות-גם אם אין כרגע בחנות-ישמחו להזמין עבורכם
    3)היבואן הוא נימיגו וניתן להזמין באינטרנט או לגשת אליהם ליבנה


    השבמחק