יום רביעי, 28 במרץ 2012

משחקים מומלצים מכל הלב (דוג את הדג)

לעיתים, גם הורים, יכולים להיות אגואיסטים. אכן, חדשה מרעישה!  
כשאני מחפשת משחק למיקה, אני משתדלת שזה יהיה משחק שגם לי יהיה כיף לשחק איתה וגם לעזר כנגדי. בשבת האחרונה גילינו עוד משחק הנקרא  דוג את הדג  של חברת DJECO.


משחק קופסא מעוצב להפליא. אני מאמינה שכמו שבאוכל קודם העיניים אוכלות, כך  גם במשחקים. אם המשחק לא יהיה נעים לעין, לא משנה עד כמה מדהים הוא יהיה, תצטרכו לעשות יותר גלגולים באויר כדי לשכנע את הזאטוטים לשבת יחד איתכם. 
לוח המשחק בנוי משתי דמויות עיקריות דג שנתפס בחכה ודייג. באמצעו של הלוח-עיגולים דו צדדיים-הצד האחורי הוא שחף ובצד השני מס' אפשרויות: דג רעב, מגף, שפירית או דג עם מספר. בזריקת הקוביה מתקדמים על הלוח. המטרה היא לאסוף כמה שיותר דגים עם ניקוד גבוה , כאשר מגף מוריד ניקוד. דג רעב ושפירית גורמים למשתתף להפסיד את תורו. כאשר מגיעים לדייג ההתקדמות הינה רגילה, כאשר מגיעים לדג  שנתפס על גבי הלוח, ניתן לבחור להשליך דג של משתתף אחר, להחליף עימו דג או להפסיד תור. הזוכה הוא מי שבסיכום הכולל יצא עם הניקוד הגבוה ביותר. 
משחק שמאפשר חשיבה על מצבים בהם עלי לקחת מאחר, להחליף או לאבד את תורי. חשיבה על אסטרטיגיה מתאימה לניצחון וכן מאפשר גם מיומנויות של זיהוי מספרים וחיבור. אם הקטנטנים עדיין לא מחברים, ניתן כמובן לעזור להם או ללכת לפי מספר הדגים ולא לפי הניקוד ואז הם יכולים למנות, לחבר ולחסר במספרים קטנים יותר.
אנחנו מאד נהנינו ואפילו המהנדס, בעל ביקורת איכות גבוהה מאד, טרח לציין שנהנה מאד ושמדובר במשחק כייפי ואיכותי.
נקודת זכות לאמא על הבחירה (בלי הורדה של מגף....)


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה